Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 12 juni 2009

RRRRAAAANDOM.

INGEN FÅR KOLLA PÅ KLOCKAN NU! Nej, jag skämtar. Jag vill bara inte kolla på den eftersom den är så mycket att jag dör lite. Eller lite...hmm. Den är, åtminstone här i Finland, halv 3 och det är dåligt eftersom jag inte får sova så mycket imorgon...förlåt...idag. Plus att jag har en massa att göra imorgon och komma ihåg. Som att ta med PuffnTuffs Wii åt henne när jag åker dit och är där övernatt.

Bloggen kanske lider pågrund av det, men vi får se. Jag tror inte att hon blir så glad om jag sitter och bloggar när jag är hos henne. Nope. Så ni får vänta på bloggandet tills jag kommer hem. Kanske. Vi får se som sagt!

Nej, jag har inte druckit något med koffein. Tror jag. Jag känner mig annars bara helt överpigg. GUUAAAH. Och jag tycker om att blogga mitt i natten för min hjärna fungerar på ett helt annat sätt och jag tänker inte lika mycket på vad jag gör eller ens skriver. Så det bara kommer text efter text med egentligen inget innehåll. Sånt borde hända på andra områden även...som tillexempel mina fanfics eller såna. Där har det inte hänt någonting på en evighet och jag mår dåligt pågrund av det.

Och en massa annat. Föresten så kommer jag definitivt inte att ens börja översätta det här. Det är definitivt inte så intressant. Alla ni svenskar och finlandssvenskar får gärna läsa men alla andra får gå miste om det här fantastiska.

ÅÅH. Barnkalas idag! Med söta småungar! Sånt tycker jag om.

HEJEHEHEHEEJJ! Hur mår ni?! BRA?

PUSS på er!

-o-o-o-

Just telling that it's late and my brain's not working. And the whole thing is pretty much nothing important. So whatever.

How are you all?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar