Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 9 juni 2009

Shine.

Jag sitter och överför bilder från ett ställe på datorn till ett annat och på samma gång kommer jag över gamla bilder på mig och andra. Tillexempel så ville jag visa den här bilden åt er för att jag blev överraska över hur cool den ser ut. Skärpan är ju sämst och så vidare, men det är inte alltid så viktigt. Den ser ändå ganska så fin ut.

Ibland hittar man roliga överraskningar. Alltid ser man inte hur fin bilden är när man första gången ser den.

Och jag saknar den där hårfärgen så mycket.

-o-o-o-

I'm sitting and copying some pictures from one place on the computer to another place and on the same time I find old pictures of me and others. For example I wanted to show you this one because it surprised me how cool it looks.

Sometimes oone finds funny surprises. One does not always see the beauty of the photo when seeing it for the first time.

And I miss that haircolor so much.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar