Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 15 juni 2009

It feels like christmas...



Jag fick paket idag. Gud vad glad jag blev! Halsbandet från Blingit kom redan nu och det är inte ens länge sen jag beställde den. Mycket bra! Snabba tag tycker jag definitivt om.
Och sen kom min kära nya dvd box! Alfred J.Kwak! Ett av världens bästa barnprogram! Helt klart! Ja, jag samlar lite på bra barnprogram som jag sen kan visa åt mina barn eftersom nuförtidens barnprogram är så otroligt dåliga.

Bättre bild på halsbandet kommer senare.

-o-o-o-

I got stuff today. I got happy! Necklace from Blingit came already and it's hasn't been many days since I ordered it. Very good! Fast, I like it.
And then my dvd box came! Alfred J.Kwak! I hate what they show children these days on the tv so I am collecting good programs to show my kids.

A better pic of the necklace will come later.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar