Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 6 juni 2009

Home again.

Det är skönt att vara hemma igen, även om PuffnTuffs hem nästan blivit som ett hem för mig på senaste tiden. Jag har till och med börjat sova bättre där. Förra natten sov jag från 1 till 11 ungefär vilket är alldeles otroligt mycket. Om inte jag haft väckarklocka så skulle jag ha sovit ännu mer.

Men jag hade jätteroligt hos PnT. Vi packade upp lite lådor som hon fortfarande har i sin lägenhet och la in saker i skåpet. Och så åt vi och tittade på Degrassi och sånt. Åt godis och bara myste. Och sen blev jag så trött tillslut att jag bara måste sova.

Idag träffade jag mamma i stan och vi gick till en Second Hand Market som jag sett i tidningen. Jag köpte en massa roligt där. Som ni får se imorgon.
Det var verkligen jättetrevligt.

Sen träffade jag T, A och K och vi åkte hem till mig via butiken. När vi ätit så gick på ut och promenerade trotts det nästan dåliga vädret. Det var riktigt roligt. Bra med motion.
Sen gick T och K hem och A följde med mig hem. Så vi tittade en film tillsammans med min mamma (An American Crime, som är alldeles otroligt bra.).
Sen åkte A hem och jag blev ensam med mamma.
Skönt.

-o-o-o-

It nice to be home again, even though PuffnTuffs place is starting to feel like a home. I have even started to sleep better there. Last night I slept from 1 AM to 11 AM which is a lot. If I hadn't had my alarm on I would have slept even longer.

But I had a really nice time at PnT. We sorted out some of her stuff that she has lying around. And eated and watched Degrassi. And eated candy. And then I got so tired that I just had to sleep.

Today I met my mother in the city and we went to a second hand market which I had read about in the paper. I bought a lot of stuff there. Which I will show you tomorrow.
It was awesome.

After that I met T, A and K and we went to my place after going to the store. When we had eaten we went out and just walked around even though the weather was almost bad. But it's good to walk.
T and K went home after that and A came with me. We watched a movie with my mother (An American Crime, which is awesome.).
After that A went home and I was left alone with my mother.
Lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar