Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 7 juni 2009

More and More.

Min nya plånbok som jag köpte på marknaden idag. Jag sa åt mamma att jag vill ha en ny. Och den är så fin och silvrig. Så den är jättefin.
Annars så börjar det kännas att jag bloggat lite för mycket idag. Tror att jag skrivit över 5 inlägg och det är mycket.

Och jag beställde just hem en box med Alfred J Kwak. Världens bästa barnprogram!

Snart blir det Heroes på TV. Kärlek.

My new wallet that I bought today. I told mum that I wanted a new one. And it's pretty and silver.
I feel like I have bloged a bit too much today. I think I have written over 5 posts and that's a lot.

And I just ordered a dvd box of Alfred J Kwak. The best childrens series ever!

Soon Heroes on TV. Love.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar