Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 11 juni 2009

WWE RAW LIVE

Dagens outfit: T-shirt; RAW LIVE Byxor; Mammas gamla som jag kidnappat

Jag var på WWE RAW LIVE igår och det var alldeles fantastiskt roligt! Jag och min lillebror hade nästan världens bästa platser. Vi satt på tredje raden brevid ringen! Vi såg och hörde allt! Jag skrek och buade och klappade som en galning.
Såklart så måste jag köpa t-shirt även om den var dyr. 30 Euro för en t-shirt!. Tour-t-shirt. Ni ser inte det men på ryggen så finns finland och det står helsinki och datum. Bäst.
Men den är ju så snygg!

Min lillebror rörde Triple Hs hand! Men jag är för kort så jag kunde inte. Nästa gång skall vi definitivt få platser på första raden. Helt klart!

Nu minns jag varför jag älskar wrestling.

-o-o-o-

Todays outfit: T-shirt; RAW LIVE Pants; Mums old that I kidnapped

I was at WWE RAW LIVE yesterday and it was so much fun! Me and my little brother had almost the best seats ever. Third row beside the ring! We saw and heard everything! I screamed and buued and klapped like crazy!
Of course I had to buy a t-shirt even if it was pretty expensive. 30 euros for a t-shirt! Tour-t-shirt. You don't see it but on the back there is finland and there's helsinki written with the date. Best.
It's really lovely!

My little brother touched Triple Hs hand! I am too short so I couldn't do that. Next time we will try to get seats in the first row.

Now I remember why I love wrestling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar