Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 21 juni 2009

Midsummer


På fredagen åkte jag med buss till Sibbo för att spendera tid hos världens finaste vän. Zan har varit min bästa kompis sedan lågstadiet. Och vi är fortfarande vänner, även om hon bor långt borta och det kostar massor att ta buss dit. Men jag har varit hos henne på midsommaren 3 år i rad nu. Detta blev tredje året.

Vi gjorde allt möjligt. Blev småfnittriga och brände en båt. Vanligt.

På lördagen åkte vi en sväng in till Borgå och träffade lite vänner där. Det är just före det som andra bilden är tagen. (Halsbandet som Zan har på sig har jag gett åt henne.)
Underbar Midsommar. Verkligen.

Idag åkte jag en sväng till pappa och installerade Sims 3 på hans dator. Eftersom vi här hemma har dåliga datorer. Satt och spelade en stund och sen åkte hem med lillebror. Köpte godis på vägen hem så jag tror att det blir One Piece och godis i kväll. Härligt.

-o-o-o-

I was in Sipoo visiting my best friend. We have been friends like forever and I've been there at midsummer three years now.

It was a lot of fun.

On saturday we went to Porvoo to meet some friends. It's just before that that the other picture is taken. (the necklace that Zan has on the picture I have bought her.)
A great midsummer.

Today I was at my dad's for awhile and put Sims 3 on his computer. Because we have old and stupid computers at home. Then I sat and played for a while and then left with my littlebrother. Bought candy on the way so I think that this evening might be One Piece and candy. Lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar