Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 17 maj 2009

CONGRATS NORWAY!

Jag vet inte vad jag kan säga. Jag är otroligt glad för Norges skull! Låten var underbar och Alexander Rybak var ju underbart söt! Jätte roligt med en nordisk vinnare. Och han var ju verkligen sockersöt! Hans leende och som han sken när han sjöng när de vunnit. Han var så glad så glad! Jag blev en pöl på golvet!
Sånt gör mig så glad!

Estonias var även en mycket stor favorit hos mig. Hon var så otroligt vacker och låten var jättefin! Hennes röst!

Trodde aldrig att jag skulle säga det här men Rysslands låt var inte dålig den heller. Tro det eller ej, men jag tyckte den var ganska så trevlig.

Jag förstår inte hur vi (Finland) blev sist och hur i hela friden Sverige kunde vinna oss! Förlåt alla svenskar, men enligt mig så var vi nog bättre. Men nästa år finns ju alltid.

Det blir säkert en jättefin show i Norge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar