Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 28 maj 2009

Mountain of stuff.

Orsaken till varför jag inte bloggade igår är väldigt enkel. Jag flyttade till min kompis för ett par dagar för att det blev bråk hemma och jag orkade bara inte stanna där. Orkar inte med en massa skrik helt enkelt och min kompis var så snäll att hon sa jo när jag frågade om jag kan komma hit och vara.

Dessutom så bor hon mycket närmare stan så jag har närmare att gå till Sveps. Haha helt perfekt. Plus att hon har en nyremonterad lägenhet som kommer att bli jättefin när det inte finns en stor hög av stuff på golvet.

Att sånt.

---

The reason why I did not blog at all yesterday is very simple. I moved to my friends for a couple of days because I got into a fight at home and I didn't feel like staying there. And my friend was nice to say yes when I asked if I could stay here for a while.

She lives a lot closer to the city so I have a closer way to Sveps. Perfect. And she has a newly fixed place and it will be so amazing when there is not a mountain of stuff on the floor.

Yeah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar