Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 15 maj 2009

Massa program!

skrivet på X3M.

Mycket program hela denna vecka (eller veckoslut) och även nästa vecka! Jag blir nästan lite snurrig av allt!

- på söndagen blir det 90209 (som Teaterföreningen TrotsAllt har satt upp! JEEE!) på Sandels. Jag får se lilla Hipster!
- på måndagen kommer jag att åka upp till VASA för att representera Sveps på Ihanko Pihalla? och det är hur coolt som helst! Så jag kommer vara i Vasa från måndagen till onsdagen.
- på torsdag är jag nog bara hemma så det är ganska skönt.
- på fredagen tar jag ett flyg över viken och träffar fina fina personer i på sverigesidan! Och där stannar jag tills måndagen.

Med andra ord så kommer jag att vara hemma ca en dag nästa vecka. Det känns helt konstigt.

- Humör: oho
- Musik: oíche chiún (chorale) - Enya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar