Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 5 maj 2009

. 195 . Tragiskt.

Jag tror att det är lite tragiskt att jag redan känner mig trött på skoljobb och jag har inte ens gjort en enda. Ibland undrar jag om jag är riktigt frisk i huvudet. Ni som känner mig kan säkert berätta åt mig vad ni tycker.
Jag vet vad jag tycker.

Så jag satt och försökte göra en skoluppgift om ekonomisk geografi tror jag att ämnet heter och det jag just höll på med var befolkningsutveckling. Låter inte det väldigt intessant?! Inte?! Det var nog lite intressant sen egentligen, även om det var lite jobbigt och jag har intr fått den färdig riktigt ännu. Men jag jobbar på den.

Min Miyavibiljett fick jag inte ännu heller. Deras maskiner var sönder så tanten i kassan sa att hon flyttar på bokningen så jag får gå imorgon och hämta den. Hopperligen så får jag den då. Om inte, så då är nog ingen säker.
DÖDA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar