Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 1 januari 2010

Året 2009 del 3

Augusti


Emelie sjöng vackert. Gjorde mer vänskapsarmband. Jag var ganska vacker i Augusti. Jag vloggade. Jag såg Dirty Dancing och föll för den. Kollade fortfarande på Cardcaptor. Fick veta att Zans katt Nelly blivit överkörd av en moped. Träffade Hipsu och Catzo och försökte att inte gå sönder. Lurade människor att jag klippt håret kort. Kom på att jag var fulare 2005. Var över till Sverige och spelade TP med Nelle och träffade andra fina personer. Gav Emelie ett mumintroll som hon först var rädd för men sen fick han t.o.m pussar. Läste Tramps Like Us del 1 och märkte hur kul det är att läsa en bok åt fel håll. Ville döda min dator. Believe – Folder 5. Såg The Birds och blev inte så imponerad. Beställde ny dator. Kollade slut Cardcaptor. Fick reda på mitt namns anagram. Kom på vad jag vill göra i mitt liv med lite hjälp. Var väldigt fast i Farmville på facebook. Fick nya datorn och det var bäst. Skrev ett inlägg om provocerande unga blonda bloggare. Fick fina grejer på posten. Ville hitta en bok.



September


Lyssnade en del på Tokio Hotel. Var på Biffens Bloggfest. Hade besök av Zan. Tittade på BB. Läste A Walk to Remember. Läste jättebra fanfiction. Hade långa naglar. Fann Melody Gardot tack vare Emelie. Mådde inte så bra. Tittade massor på tv. Led av Nelle abstinensbesvär. Fick ny fin bokhylla. Berättade varför jag inte är papperbloggare. Fick fint halsband. Träffade storebror och Zan. Emelie hatade mig lite. Såg Miyavi. Spelade The Sims och bloggandet led. Saknade mitt långa hår. Emelie startade Gladbloggen. Lyssnade på Kokoro no Chisu tack vare One Piece.


Oktober


Försökte ha en glad månad i bloggen. Kollade på Malcolm in the Middle, One Piece och D.N Angel. Rev sönder mina läppar. Köpte vinterns halsduk och Office. Publicerade en gammal novell. Trots Allt kom in i mitt liv. Hade väldigt råddigt rum. Fick nog städat. Såg FORK på Svenska Teatern. Bestämde mig för att gå med i NaNoWriMo. Träffade Tomas för första gången på 2 år. Hade lite ojämna naglar. Var och besökte Sveps för första gången på länge tillsammans med Tomas. Funderade på hur livet skulle se utan internet. Fick vackra naglar. Hittade en gammal bild och kom på att jag var söt som liten. Träffade Zan och shoppade lite och skaffade nya hål i öronen. Lady GaGa var fortfarande hott. Var en sväng till gravgården med pappa och fasade över NaNo.

publicerat klockan 17:36

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar