Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 18 augusti 2009

Cardcaptor Sakura


Idag kollade jag slut Cardcaptor Sakura. Egentligen så kollade jag serien slut igår, men idag kollade jag de 2 filmer som gjorts. Jag kommer verkligen att sakna dem allihopa. Helt klart en mycket mysig anime.

Den handlar alltså i korthet om Sakura, en tio årig liten flicka, som får reda på att hon har magiska krafter och råkar i misstag släppa lös en massa magiska kort ur en bok och måste börja samla in dem.

Jag vet, det låter jätte konstigt. Och barnsligt eftersom det handlar om en liten 10 årig flicka, men allvarligt så är den jätte söt! Och den blev bara bättre och bättre för varje del som gick.

Sakura är förtjust i sin storebrors bästa kompis och det är så otroligt gulligt! Awwwwww i hög grad!

Härlig härlig anime! Supersöt och rolig! Sök upp den! NU!

pic: prtscr knappen är bara ren kärlek ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar