Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 31 augusti 2009

The Wrestler och The Notebook

Jag älskar att få paket! Det blir lite födelsedags/julfiilis. Idag när jag kom hem så väntade två paket på mig. Ett med filmen The Wrestler, som jag bara måste äga som wrestlingfan. Och andra boken The Notebook av Nicholas Sparks.

The Wrestler har jag ju såklart sett redan när den gick på bio, men det är en film man mycket bra kan ha i sin hylla.
The Notebook har jag sett som film men vill mycket gärna även läsa den som bok eftersom den är så otroligt fin som film.

4 kommentarer:

  1. The Wrestler är riktigt bra, men The Notebook har jag varken läst eller sett. Jag har också nya filmer. Top Ten e ett ställe jag har svårt att gå in i utan att dra med mig nåt. :)

    SvaraRadera
  2. Dankku ----> Jag känner igen det där. Där finns reahyllor och stuffs som man går förbi och såklart hittar man någo kiva och bara måst köpa...

    SvaraRadera
  3. the notebook är grym! =) älskar den filmen

    SvaraRadera
  4. The notebook skulle jag också gärna läsa :) För som du sa var filmen jättefin!

    SvaraRadera