Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 15 augusti 2009

Now Playing: Enemies - Ryan Cabrera



I said keep your enemies close and your lovers closer
I'm letting you know the show is over now

Jag ville ge er någonting lite speciellt nu när det är inlägg nummer 400. Och det kommer kanske en liten överraskning ännu i något inlägg, men för nu så får ni lyssna på Ryan Cabreras vackra röst.

Det känns bra att jag fortfarande har den här bloggen och inte hoppat över till någon annan. Jag hoppas att jag ännu kommer se den dagen då den här bloggen har 1000 inlägg. Jag får jobba hårt tills det. Hopperligen så blir den här bloggen större helatiden.

Den här dagen har varit lite jobbig. Mest har jag dock suttit och tittat på Cardcaptor Sakura. Och tänkt på Nelle medans jag gjort det. Det var ju hon som berättade om serien åt mig. Haha. Den är så mysig.

Hoppas ni alla har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar