Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 15 augusti 2009

I don't get it...

Jag måste nog säga att jag inte riktigt förstod mig på The Birds, men det kan ju hända att det är en film som var bättre då när den kom ut och nuförtiden är den bara gammal, men hmm. Eller så kan det ju också hända att det bara är jag som inte förstår. För jag förstår ju inte heller varför The Shining är så hemsk. JAG tycker ju inte att den alls är så hemsk, medan min lillebror tycker att den är jättehemsk.

Smaken är som baken kan man kanske säga. Men det kanske inte är rätt för detta tillfälle... Jag vet inte.

Märkte just att det snart är 400 inlägg i den här bloggen och det är ganska så mycket. Känns nästan som om jag borde fira det på något sätt. Ännu har jag inte bytt blogg! :) Härligt!

Ne, nu skall jag nog ta och stänga och gå och sova. Känner mig trött. Kanske jag vågar ta en titt på andra datorn när jag vaknat...hmm. Kanske.

Natt!

3 kommentarer:

  1. Är det den där filmen var en massa fåglar anfaller och dödar huvudpersonerna? Och så tar de skydd i något hus, och fåglarna försöker komma in? Är det den så såg jag den för jättelängesen.

    SvaraRadera
  2. Du har nog en point där, att Fåglarna lider av sin ålder. Skulle nån våga och kunna göra en lyckad remake av den skulle den säkert vara bra. Och The Shining... FY FAN, så jävla dålig film, och säkert en av de tråkigaste jag nånsin sett.

    SvaraRadera
  3. Ment ---> Det är ungefär det den handlar om.

    Dankku ---> YES! Jag är inte den enda som inte tycker att The Shining är skrämmade! Nu blev jag ju riktigt glad! :) JAAA! En remake skulle vara ganska så coolt med tanke på hur mycket bättre den skulle kunna bli med dagens teknik. Shit.

    SvaraRadera