Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 26 augusti 2009

The beautiful one.

Jag är verkligen inte van vid att använda Vista eftersom jag har använt XP största delen av mitt liv och det är inte lätt att vänja sig med någonting helt annat. Första gången svor jag när jag kom på att cd skivan som har programmet som för över bilder från kameran till datorn bara är för XP och inte alls för Vista. Men det ordnade sig bra tack vare en kompis och canons hemsida. TACK Dankku!

Annars så måste jag väl medge att Vista är ganska snygg ändå, och jag gillar sidgrejen där man kan ha klockan och annat roligt. Ett bra exempel är den lilla postit lapparna. Ja, jag gjorde mina ljusröda bara för att det var kul. Och så måste jag ju skriva upp att jag skall skriva ett inlägg om nya datorn.

Där har ni min kära. Skillnaden är ju slående. Det är lite spännande att ha en helt svart dator, eftersom den förra var grå och svart och den lilla är vit. Jag tror att det nästa jag köper är en ny mus, eftersom den där gamla börjar se lite shabbig ut. Men det får nog vänta en tid. Har ju en hel del annat jag ännu vill ha.

Vacker är hon i alla fall.

2 kommentarer: