Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 3 augusti 2009

Home


Visst är det härligt att bara sitta hemma och slöa, men nog blir det lite långtråkigt i längden. Som tillexempel så har jag nu inte varit ute alls sen förra fredagen då vi kom hem från mammas kompis landeställe. Det är nästan lite galet, visst?

Men jag har inget egentligt behov av att gå ut fören imorgon då jag skall se kära Hipsu. Så då skall jag faktiskt ut och härja. Men tills dess så njuter jag av tv och anime. Haha.

Ooooh, min mamma kom just in och hämtade tillbaka min Harry Potter och Fången från Azkaban. Hon har nu läst ut även den. Vi skall väl troligen se filmen i något skede. Underbart! Jag älskar Fången från Azkaban. En av favoritböckerna i serien helt klart!

Fem minuter tills Xena kommer på tv!
Ha det så bra!

-o-o-o-

Translation later.

1 kommentar: