Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 20 augusti 2009

My day.

Jag har varit en otroligt dålig bloggare idag och jag ber så mycket om förlåtelse över det, inte för att ni troligen bryr er, men ändå. Jag har gjort massor idag. Var en sväng till Sveps och snackade med Camilla. Det gick väl riktigt bra. Efter det gick det lite neråt och blev småangstig. Inte så roligt, men sen tog jag mig i kragen och gick hela vägen till Nordsjö för att hyra en film eller två.

Jag hade planerat att hyra P.S I Love You, men hittade inte den. Tråkigt värre. Nu meddela kära Hanna att jag får kolla den med henne när jag åker dit och hälsar på. HEJ PITEÅ! GET READY FOR ME! Måste väl börja spara pengar nu då.

Jag köpte 2 filmer istället. Och kollade ena. Så jag kollade Brideshead Revisited. Den var överraskande bra. Musiken var trevlig och det var mysigt och sitta ensam hemma med en godispåse. Perfekt för fina kvällar. Japp.

Och så åt jag ju även McDonalds mat. Gick förbi en på vägen hem och tog med hem en meal. Damn. Men sånt äre ibland.

Det var min dag. Hoppas ni haft en bra dag! :)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar