Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 21 augusti 2009

I'm a datingservice.

Jag har just lyckats få Hanna och Hipsu att byta nummer med varandra. Vilket är helt superbra med tanke på att de bor ändå i samma område.

Nu kommer ni som läser att få helt egna tankar i huvudet och det får mig att vilja skratta och högt. NEJ, jag håller inte på och parar ihop dem två. Det är ju lite svårt med tanke på att Hanna bor lyckligt ihop med Lotten. Och de är ett perfekt par på alla sätt!

Men jag tyckte att de ändå kan träffas eftersom de har mycket gemensamt. MIG, såklart. Hahahahaa! Och ett intresse i musik och skrivande och Harry Potter. Plus att de är alla fantastiska människor och jag älskar dem alla väldigt mycket.

Japp.

Nu skall jag sluta fören jag börja gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar