Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 19 augusti 2009

That was then, this is now.

Jag har hittat en ny trevlig anime serie som jag skall kolla igenom i närmaste framtiden. Detta gör mig såklart väldigt glad eftersom Cardcaptor Sakura lämnade ett stort hål i min vardag när den tog slut. Så nu finns det någonting som kan fylla det hålet och göra mig glad alltid ibland.

Om jag inte minns helt fel så heter den Princess Princess. Fråga mig inte varför den har ett sådant namn eller varför två gånger samma ord. Jag kan verkligen inte svara på den frågan, eftersom jag inte vet.

Men jag kollade första delen för en stund sen och det verkade alldeles super. Så jag känner mig riktigt taggad till att kolla nästa del, men troligen får det bli till senare eftersom klockan börja bli så mycket.

Borde ju försöka fixa dygnsrytmen lite igen. Jag har slutat stiga upp när min väckarklocka väcker mig klockan 10. Jag bara stänger av och fortsätter sova. DÅLIGT! Det måste bli ändring på det. NU!
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar