Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 19 augusti 2009

4 år

År 2005. Det är längesen. Många år.

I mitt evighetsprojekt kom jag nu till den här dagen. Men år 2005. Tyckte att det var lite roligt. Om ni vill läsa så kan ni trycka här och här.
Tydligen var det en fredag eftersom jag skulle till pappa. Och under den tiden hade ju inte pappa någon dator så det var ju lite jobbigt, men sen igen så var jag inte lika fast vid datorn som jag är nuförtiden. Men ändå.

Och så oroade jag mig över praktiken på långvården. Med orsak när jag tänker tillbaka på hur det gick. Det var verkligen inte min grej alls och det var nog första praktikplatsen jag grät på. Eftersom jag inte trivdes alls och det var bara inte någonting jag vill hålla på med. Jag tycker synd om alla gamlingar som måste ligga där och bli uppassade. Jag hoppas att jag aldrig måste ligga på ett sånt ställe.


4 år. Tiden går så otroligt fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar