Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 18 augusti 2009

Friends

Klockan är massor. Jag sitter och pratar med underbara My på msn. Kärlek åt den lilla ungen! Jag har verkligen inte sett henne på JÄTTELÄNGE! Saknar henne jättemycket! Hon sitter troligen och tittar på VPFPH videon på Youtube. Hon hade inte ens hört om den! Mycket dåligt!

Väntar även på att Emelie skall svara på mitt sms jag just skickade åt henne. Fast hon kanske sover nu...hmm. Well, hon svarar sen när hon hinner/ser det. Det brukar hon göra. Saknar henne också jättemycket!

Ha, har nämnt bara VPFPH-vänner i det här inlägget. Fantastiskt! VPFPH FTW! Kanske man märker att mitt liv cirkulerar kring just VPFPH. Haha!

2 kommentarer:

  1. Du är bästast och underbarast och jag saknar dig så oerhört mycket! <3

    SvaraRadera
  2. Nästan så du är VePmFzPiH ;)

    SvaraRadera