Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 12 augusti 2009

Awesome to the max!




Lite bilder från resan över till Sweeden. Fotade typ inget igen vilket jag igen tycker att är synd efteråt. Damnit. Första bilden är ju då min outfit som nog ändrade smått efter och den vita blusen blev en svart t-skjorta istället, men ungefär samma. Och skorna är inte heller de jag använde, men de orkade jag inte fota. Sorry. Men högklackat hade jag hela resan.

Colaburkar blir bara så fina på bild tycker jag. Och jag drack en hel del cola under resan. Tyvärr. Damnit.

Emelie pussar sitt mumintroll som hon fick av mig. Jättefint. Hon är egentligen rädd för mumintroll, men kanske hon kommer över det med hjälp av den lillen. SOM KAN STÅ, dessutom. AWESOME TO THE MAX!

-o-o-o-

My trip tp sweeden was awesome to the max!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar