Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 1 augusti 2009

More bracelets













Två armband till som jag lagat själv. Den gröna gav jag åt min mammas bästa kompis och den lila/blå/vita har jag själv runt min arm. Jag måste ju göra en åt mig själv också när min mamma påpekade att jag inte har en enda själv utan bara gett bort alla jag gjort. Så hastigt och lustigt hade jag lagat en åt mig själv.

Jag har verkligen fastnat för det här med vänskapsarmband. Det är så jätte roligt att göra dem och sen att ge bort och se hur glada människor blir av att få en. Det är helt fantastiskt!

Kommer troligen att göra många fler ännu.

-o-o-o-

Two more friendship bracelets that I have done these past few days. It's so much fun to do them!

6 kommentarer:

  1. men åh :) Den kommentaren gjorde mig lite sentimental tror jag :')

    <3

    SvaraRadera
  2. haha jag håller med till punkt och pricka! Det var därför det var så sorgligt när maria slutade blogga där för ett år sedan :( Hennes blogg var en del av mitt liv. Som tur är så är vi ju vänner, men ändå.. hah.
    Det är fint på något sätt.. det där :)

    SvaraRadera
  3. kiitti att du int haa duna ti mej någi pufftuff

    SvaraRadera
  4. kiitti att du int ha duuna ti mej någi

    SvaraRadera
  5. Betyder det där att du vill ha en?

    SvaraRadera
  6. oho de kom två ggr, visste int helt hu man skriver hit _:D:D joo nå makee färger :D

    SvaraRadera