Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 6 augusti 2009

I like it like this.


Ni som följer min Dailybooth eller stalkar mig på Facebook såg denna bild den 2 Augusti. Under bilden skrev jag: "SHORT HAIR :o". Efteråt började jag fundera på det och undrade om människor verkligen skulle tro att jag klippt håret kort igen.
If you follow my Dailybooth or stalk me on Facebook you could see this picture August 2nd. Under the picture I wrote: "SHORT HAIR :o". After that I started thinking about it and wonder how many would really think that I had cut my hair short again.

Alltså. Det är inte klippt. Bara fastsatt så att det råkar se ut så. Visst ser det fint ut men jag tänker inte klippa mitt hår på en lång tid. Vill verkligen ha långt hår igen. Och enligt mig själv så är jag på bra väg redan nu. Och det bästa är ju det att jag tycker om mitt hår så som det är nu. Så jag sitter inte och lider av att det inte växer snabbare och det, mina vänner, är så underbart.
So. It's not cut. Just on a ponytail so that it looks like it. It does look good but I'm not about to cut my hair for a long time. I really want long hair again and I think I am on a good way already. And I like my hair like it is now so I am not sitting tortured waiting for it to grow. And that, my friends, is wonderful.

(Me yesterday)

2 kommentarer:

  1. I guess I'm a stalker, kind of, but a nice one ;)

    SvaraRadera
  2. You are a welcomed stalker. and I like having you around! :D

    SvaraRadera