Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 28 augusti 2009

Provocerande små unga blonda bloggare!



Om ni inte har sett den där så tycker jag definitivt att ni borde titta på den. Katrin har rätt i så mycket. Unga små flickor som provocerar extremt mycket i sina blogga och pratar en massa skit. Skriker BÖÖG mitt i stan. Pratar om hur många de haft sex med medan de sitter och äter pommes på McDonalds och filmar det hela OCH lägger ut det på Youtube.

Bara för att bli en stor bloggare. Är det verkligen värt all den hat som människor kommer att hälla över dem?

Jag har själv kollat in i vissa såna bloggar (nej, jag tänker inte ge dem mer publicitet) och kollat bland kommentarerna de får. Visst är det många, men för det mesta verkar det vara en massa människor som inte tycker om dem.
Skulle det inte vara mycket trevligare och ha läsare som verkligen tycker om en och läser därför och inte för att skratta åt ens dumhet?

Blonda små flickor som leker blonda. Troligen mer blonda och dumma än vad de egentligen är. Man blir ju orolig över deras framtid helt enkelt när man ser på det.
Hur skall de någonsin få jobb om de bara satsar en massa på bloggen och planerar att leva på den och inte alls satsar på skolan?
Och sen när de söker jobb så är det ju mycket enkelt för arbetsgivaren att googla deras namn och så får de fram en massa. För de gör många nuförtiden. Det är jag ganska säker på.

Nej, hellre skall man läsa andra bloggar. Vill ni dela med er av någon bra blogg så får ni mer än gärna göra det.

6 kommentarer:

  1. Jag kollar på vakna med the voice varje morgon, så jag missade det inte. ;)
    Brukar inte hålla med Katrin, jag gillar inte henne speciellt mycket. Tycker hon oftast bara skriver extremt korkade saker som man blir riktigt irriterade av på sin blogg. Men efter att jag läst det hon hon sa i en intervju om ammning så har jag inte velat gå in på hennes blogg överhuvudtaget. Det var verkligen droppen.

    Men i vakna med the voice brukar hon faktiskt vara rätt okej.
    Och ang. domdär blonda tjejerna så hade hon faktiskt rätt.

    SvaraRadera
  2. Jag skulle troligen även göra det ifall jag bodde på den sidan av viken. Men det gör jag ju tyvärr inte.
    Jag gillar inte heller henne hemskt mycket och hennes blogg är nu lite vad den är, men det här måste jag hålla med henne om. För hon har en bra point och det är sant.
    Hur mycket man än ogillar henne så måste man bara säga att hon har rätt.

    Jag visste inte ens att du läser bloggar. Men kul. Och tack för kommentaren vännen! Kul att du kolla in! :)

    SvaraRadera
  3. Alltså jag har varit in på nån av dom där bloggarna nån gång, och alltså, det är så sjukt.. :S När dom glömmer allt och det enda viktiga är att vara känd.. så tänker man ju just att hur ska de klara sig.. med jobb och skola ingen tar ju dem på allvar.
    Eller, de som faktist tar dem på allvar, alltså dom där 10-12 åringarna som läser varje dag och är stora fans av dom där bloggarna.. och tror att det är sådär man ska vara, hur blir DOM?! När det där är deras förebilder.. :S
    Åh den här världen är sjuk ibland!

    SvaraRadera
  4. sv: Det låter bra! :)
    Vetduva, ja har fixa din header nu, men är inte så säker på att den passar här att de blir en bra helhet.. men vi måst ta o testa sen! :)

    SvaraRadera
  5. håller med! hon hade väldigt mycket rätt i det hon sa .)

    SvaraRadera
  6. Emzi: Det gör jag inte heller. men ibland kikar jag in o läser nån blogg. :P

    SvaraRadera