Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 17 augusti 2009

"Du är perfekt som du är"

Ibland hittar jag guldkorn bland gamla inlägg som jag bara måste dela med mig av. Visa åt er. Såna som får mig att må så otroligt mycket bättre. Får mig att le och bli glad helt enkelt. Såna som även hjälpte då när jag mådde värre än vad jag nu gör. Jag är så glad att jag lärt känna så otroligt fina människor.

Inlägget jag just kom förbi var det här från 2005.

"Du e perfekt som du är"

Att höra det från någon gör en mycket glad. Jag grät då när jag läste det eftersom jag var väldigt nere just vid det tillfället.

DU är PERFEKT som DU ÄR!

Det tycker jag att man måste bli påmind om ibland. Man behöver få höra det ibland. Jag tackar den personen som skrev det där åt mig. Tyvärr så minns jag inte längre vem det var. Jag har en liten aning, men helt säker är jag inte.

"Vi är här och värmer solen när solen falnar. Vi är som ved för brasan, som filten i soffan." Mentorion. Anders.

Fantastiska vän. Han har läst alla bloggar jag någonsin haft tror jag. Tack. Det känns bra att veta att någon ännu hänger med. Ända sen 2005! Herregud!

Jag har underbara vänner!

1 kommentar:

  1. En stöttepelare är väl ingen bra stötta om han inte hålls kvar efter några år ;)

    SvaraRadera