Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 8 augusti 2009

I have changed a bit...



05.07.2005

De där bilderna kommer från den tiden då jag inte ännu hade en egen dator och måste dela dator med min lillebror. Jag tror inte att jag var lika datorflicka då som nu, just på grund av det att jag måste dela dator. Det är ganska jobbigt att dela dator med en annan tonåring. Men dock så var det nog jag som satt där mest, eftersom min lillebror hade ännu mindre saker att göra där än jag.

Det ni som följt med denna bloggen länge kan se på bilderna är att sängen min alltid har varit på samma ställe i mitt rum, men att soffan nog har flyttat på sig. Och om ni kollar riktigt nogrannt i hörnet så kan ni se en del flyttlådor. Såna hade jag väldigt länge för att jag är så lat.

De där bilderna är det första som jag tog, eller lillebror då, när jag fick min egna digikamera. Före det använde jag en med film. Tro det.


04.08.2009

Visst har jag ändrat lite sen dess?
Den där bilden är tagen av Ronja som jag blev bekant med på Hipsus going-away-party. Hon var verkligen jättetrevlig. Där i parken satt vi i många timmar och prata om allt och inget. Tills mörkret föll och bäddade in oss. HA.
En fin dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar