Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 22 augusti 2009

FÅR OCH LAMM!

När man går igenom gamla inlägg/kommentarer kan man komma över intressanta grejer ibland. Som tillexempel den här diskussionen som jag och min sockerbit (nuförtiden så vet ni henne som Nelle, men då var min sockerbit.) delade under en natt på msn. 10.09.2005.Vi kunde vara otroligt underhållande. Vi kan det nog fortfarande.

Läs. Vi är nog inte riktigt friska i huvudet.

Jag: du är tydligen en guldfisk oxå märkte jag för en stund sen, när jag läste igenom lite gamla saker...Hur kan du va både två? Guldfisksdjävul. :P

sockerbit:YUPP YUPP!

Jag: ME LIKE! DÅ E JAG GULDFISKSÄNGEL! FÅR JAG DET?FÅR JAG FÅR JAG FÅR JAG???

Sockerbit: DU FÅR, JAG LAMM - HAHAHAHHAHAHAHAHA!

Jag:XD BÄÄ!

sockerbit: FAR, FÅR FÅR FÅR? NEJ, FÅR FÅR INTE FÅR, FÅR FÅR LAMM! MUWÄÄ! MUWÄÄ!

Jag: *förvirrad* FÅR OCH LAMM! LAMM OCH DAMM. FÅR OCH SÅR....LÅR....

oho.

sockerbit:X'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''D

3 kommentarer:

  1. haha!
    sv: Jo jag gissade lite att du var en av dem :) <3

    SvaraRadera
  2. We are so far lost. <3 Pretty blog, btw.

    /Ash

    SvaraRadera