Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 4 augusti 2009

Välkommen förändring.


Bilden är tagen 2.7.09.

Jag borde definitivt gå och sova nu eftersom jag har en massa jag måste göra imorgon ännu före jag åker mot stan för att hänga i koffparken med fantastiska människor. Men. Sängen lockar inte riktigt så mycket som den kanske borde även om mitt huvud börjar kännas småtungt.

Kanske en del av mig inte vill att tiden skall gå så fort som den gör när man lägger huvudet på dynan och somnar. Kanske en del av mig vill att tiden skall stanna förevigt och inget skall förändras.

Men det är ju inte möjligt och jag måste bara acceptera förändringen som sker. Bara nicka och välkomna den.

Förändring är bra. Förändring är bra. Förändring är bra.

Visst?

2 kommentarer:

  1. Förändring ÄR bra, åtminstone för det mesta.

    SvaraRadera
  2. Jag tror nog att förändring är bra..
    i alla fall försöker jag intyga mig själv om det...
    Det är bara lite jobbigt.

    SvaraRadera