Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 3 januari 2010

Året 2009 del 4.

November


Fasade över att mina vänner skulle börja hata mig pga NaNo. Fick Taking Leave. Läste på Skriv på!. Lyssnade på Julz fina röst i PiteFM. Ville skriva och sova på samma gång. Tittade på Gravitation. Gick med i ChartJackers rörelsen. Var med om Järnvägsstations katastrofen. Var och fixade naglarna. Lyssnade på Kents skiva Röd. Skrev om det största misstaget man kan göra när man färgar håret svart. Räknade upp alla mina bloggar. Undrade vad jag tänkt när jag gick med i NaNo. Stressade massor över NaNo. Lyssnade på Lady GaGas Bad Romance. Köpte sex stycken paraplyn i barnstorlek. Och blev lite kär i dem. The NaNoWriMo Song. Kom upp till 20 000 ord. Fick This Machine Pwns n00bs. Hade massor att göra. Var på Ungdomsshow 09 och hängde med Petra och Stella. Blev kexsugen pågrund av min NaNoberättelse. Blev kär i John Mayer. Åt pizza. Fick ett liv och måste ge upp NaNo men fick över 30 000 ord. Hängde med vänner på DTM och fascinerades av teckenspråk. Hade filmkväll med ett gäng. Åt vitchoklad.


December


Nelle påminde mig om att jag börjar bli gammal. Gjorde vänskapsarmband. Var på STK och hade jättekul. Städade mitt rum för femtielfte gånger. Saknade mina flickor i Sverige. Började läsa om Twilight. Kollade på koreanska versionen av Hana Yori Dango och föll för Kim Hyun Joong. Började lyssna på SS501. Blev pop och alla ville hänga med mig. Tillbringade tid med Stella och Petra på DTM. Var på Singstar/Rockband kväll hos Tommix. Blev besatt av Hana Yori Dango och Boys Before Flowers. Tyckte om Oguri Shun. Blev kär i låten World Behind My Wall av Tokio Hotel. Det blev jättekallt. Spelade Café World på facebook. Tittade You're Beautiful och blev kär. Kame gjorde comeback och var vacker. Sov för lite och ville slå huvudet i väggen. Fick ett julkort och blev glad. Julen kom och jag fick fina julklappar. Bestälde ny kamera. Såg på japanska filmer. Kollade på Ouran High School Host Club. Hade inga nyårsplaner. Sista dagen på året och jag hade ett svart moln ovanför mitt huvud (som nog försvann när jag träffade gänget).


publicerat klockan 18:59

2 kommentarer:

  1. På tal om Twilight måste jag ju bara kommentera då jag just såg, att enligt min personliga flickchart.com lista över de allra sämsta filmer jag sett så är Twilight nummer ett. Det var en oerhört trevlig överraskning. :P

    SvaraRadera