Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 19 november 2009

När skall jag hinna skriva?!

från X3M.

I skrivande stund har jag 21 660 ord bakom mig i NaNo och mera kommer att skrivas idag, om jag skall kunna ha ett liv nästa veckoslut. För att kunna ha det så måste jag få ihop massa massa mer ord och stressen bara växer hela tiden.

På fredagkväll skall jag på AWSK välgörenhetsgala. Läs mer om den här. Ni alla borde befinna er där, helt klart.
På lördagen är det Ungdomsshown där jag troligen kommer att agera fotograf eftersom jag inte kommer att stå på scen, men resten av Trotsallt kommer att stå på scen. Det vill ingen missa. Det kan jag lova.
På söndag kväll skall jag åka till Ekenäs på möte.

NÄR SKALL JAG HINNA SKRIVA?!

Och dessutom har jag börjat kolla på en fin anime som heter Loveless (om ni är emot M/M skall ni inte titta på den) och den är jättesöt. Och det hindrar mig från att koncentrera mig på skrivandet. Damn.

- Humör: :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar