Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 5 november 2009

Snow!

Gomorgon världen!

Jag bestämde mig för att stiga upp mycket tidigt idag och lyssna på PiteFM och Java där min kära vän Julz pratar danska av någon konstig orsak. Jag tycker att danska låter jätteroligt och här sitter jag och flinar.

Dock får detta mig även att saknar Julz lite mer. Men det är ju ganska normalt. Puss på henne!

På samma gång sitter jag såklart och jobbar på min NaNo eftersom det inte alls gick så bra med skrivande igår så skall jag jobba duktigare idag. Helt klart.

Och det finns snö på marken!

-o-o-o-
Good Morning World!

Listening to PiteFM and Java where my dear friend Julz is talking. This makes me miss Julz more but I guess it's pretty normal.


At the same time I am working on NaNo because I didn't get that much written yesterday. So today I will work better. Yes.

There is snow outside!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar