Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 14 november 2009

NaNostressblah

Jag vet att jag sa att jag kommer att sätta in allt som har med NaNo att göra i den andra bloggen men just nu kommer jag ändå att prata lite om det. För att jag ändå inte gör hemskt mycket annat intressant för tillfället och ja, så vidare. Om ni inte vill läsa om det så kan ni hoppa över det här inlägget helt enkelt.

Nu förstår jag varför man skall ha handligen klar före man börja skriva. För jag har nu fastnat helt klart och vet inte riktigt hur jag skall gå vidare. Så jag vet inte alls hur jag skall få in mera händelser och allt jag bara skriver känns som ren bajs helt enkelt.

Vad gör man som ungdom?

Jag vill egentligen inte ta in så mycket teknik i texten, typ datorer och mobiler (okej, mobilen är med redan) och sånt. Typ att hon sitter framför en dator. Nej, det fungerar bara inte.

Jag är 24 sidor in i boken (fel ord) och skulle definitivt inte vilja gå in i det söta gulliga som nog kommer att komma, men senare!

Jag har ungefär skrivit en sida idag och det är inte bra. Jag är så mycket efter att jag mår illa.

Nu vet jag definitivt inte varför jag gick med i det här. Jag vet att jag kan sluta, men JAG VILL INTE.

blahblahblah.

Ge mig en trevlig kommentar och pigga upp mig. :)

1 kommentar: