Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 9 november 2009

Är det verkligen måndag idag?

från X3M.

Det är måndag och min stackars hjärna tycks inte riktigt förstå det. Kan hända att det att jag spenderade natten hos pappa har någonting med saken att göra, eftersom jag brukar komma hem från pappa på söndagar. Så nu tror min hjärna att det är söndag och jag blir alldeles råddig.

Orsaken till att jag stannade hos pappa (eller egetligen åkte tillbaka från stan till pappa) var såklart vattenolyckan vid järnvägsstation. Allt var helt upp och ner och ingen visste vad som hände. Helt hemskt! Speciellt när jag inte tycker om plötsliga förändringar så det var inte kul. Jag vill veta hur/var/när så att jag vet vad jag skall gå till väga.
Så mina planer att komma hem gick i kras och jag blev lite ledsen. Och kall.

Men nu är jag ändå hemma och allt är bra. Fortfarande lite efter i skrivandet av NaNo, men det ordnar sig. Och fortfarande lite kall.
Hui.

Råddigheten skall nu skriva.
PUSS.

(Det är alltid lika roligt att bli misstagen som sin lillebrors flickvän när man sitter med honom på en liten bar. Fantastiskt.)

- Humör: :)
- Musik: Footprints in the sand - Leona Lewis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar