Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 1 november 2009

Panda

Image and video hosting by TinyPic
ÅK 7.
ÅK 6, ÅK 5, ÅK 3 och dagis.

Bilden är ju lite smutsig och så, men whatever. Märk den lilla pandan jag har på knäet. Och så kan ni ju även ta en titt på det meterslånga håret. Jag saknar det helt otroligt mycket just nu, men jag är på ganska bra väg.

(Fråga inte mig varför jag är utan skor på gräsmatta.)

Föresten så nu när NaNo har börjat så kommer en stor del av min vardag att bestå av ord och skrivandet. Jag kommer att försöka att inte skriva en massa NaNo-stuff hit. Det kommer att hamna i En Författares Vardag så ifall ni vill kolla in där ibland och veta hur det går för mig så gör det.

-o-o-o-

Do notice the panda on my knee and the very long hair I had at that time. I miss it these days, but I am letting my hair grow.

NaNoWriMo will be eating my days this month.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar