Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

tisdag 27 oktober 2009

Blond

Image and video hosting by TinyPic
Jag i åk 5.

Första gången jag färgade mitt hår. Då ville jag faktiskt bli helt och hållet blond men frisören insisterade att vi först gör ett par ränder och kollar sen om jag ännu vill bli helt blond. Så jag hade 2 blonda ränder. Fortfarande långt hår och fortfarande naturliga hårfärgen.

Åtminstone bättre kläder än i åk 3, enligt mig. Och i dagiset så hade jag åtminstone matchande kläder. Min mamma var väldigt noga med att allt skulle passa ihop under den tiden. Det har hon berättat.

Jag är ganska så nöjd att jag inte färgade blont då under den tiden utan faktiskt gjorde det senare.
-o-o-o-

The first time I coloured my hair. I wanted to colour it blond but that didn't happen. Just a couple of stripes. Which I now think was good.

2 kommentarer: