Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 5 oktober 2009

teenage criminal mastermind

Image and video hosting by TinyPic
November 2008

Plötsligt fick jag stor lust att beställa hem alla Artemis Fowl böckerna. Eftersom människor prisar dem högt (en av dem är Emelie) så känns det som om man verkligen borde läsa dem. Dock så har jag ju en massa böcker att läsa redan nu så kanske jag borde vänta med det...tills jag har lite mer pengar och så...haha.

Det bara slog mig såhär plötsligt. Har ju nog gått runt och tänkt på det en tid, men ja, aldrig gjort det. Ännu.

Lillebror är hemma igen och det är så roligt för nu kan vi fortsätta titta på One Piece! Jag har verkligen saknat den serien! Den är ju så fantastiskt bra!

En annan bra sak med idag är att den nya datorn som vi beställde åt lillebror kommer ikväll! Härligt!

Superdag säger jag!

Ps. Glöm inte att kika in i min och Hannas blogg ibland. Där händer också en massa! Ds.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar