Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

torsdag 8 oktober 2009

A nice day, indeed.

Image and video hosting by TinyPic

Bilden är gammal, så nej, jag har inte blivit blond igen. Även om jag sitter och tänker hur coolt det egentligen såg ut. Nu när jag tittar på den där bilden. Det var nog ganska så roligt att testa vara blond faktiskt.

Saker som gör mig glad idag:
  • D.N. Angel. Även om jag kollade slut den för en stund sen så gör den mig glad. Så otroligt bra serie helt enkelt
  • Det är otroligt fint väder där ute. Solen skiner och fåglarna kvittrar, typ
  • Jag lät H på KP läsa min novell idag medan jag satt brevid och hon tyckte jättemycket om den, nu vågar jag säkert ta med den till Trots Allt ikväll. H vill dessutom sätta upp den på väggen på KP så jag skall ta ut den åt henne. Gud vad glad jag blir!
  • One Piece. Jag tror inte att jag behöver säga något alls
Det var en massa. Det här är bara en mycket bra dag helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar