Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 2 oktober 2009

Carry on Dancing.

Emelie lyckades få mig att gå med på att ha en positiv/glad månad här på bloggen. Detta betyder alltså att jag skall koncentrera mig på allt det som gör mig glad. Och för att jag äntligen orkade sätta in batteriet i min kamera så bestämde jag mig för att fota en del saker som gör mig glad just nu.

Image and video hosting by TinyPic
1. Min lillebror åkte till pappa och lämnade en del coca cola åt mig. Så här sitter jag och dricker cola från en kopp med en lite katt. Meow.

Image and video hosting by TinyPic
2. Det lilla jag har kvar av min 8 euros godispåse. Socker gör mig glad.

Image and video hosting by TinyPic

3. ALLT av Martina Lowden. Den är bra.

4. D.N. Angel. Jag kollade för en stund sen första delen och det var mycket mycket bra. Tror nog att jag skall ta och kolla en till del i något skede. Tack Emelie för att du tipsade om denna anime!

5. Det att jag fick alla X3M inlägg kopierade till arkivet. Yay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar