Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 19 oktober 2009

Tired but happy

Image and video hosting by TinyPic

Vi kan kalla det dagens outfit. Bara för att. Det snöade på morgonen så jag antog att det skulle vara ganska så kallt. Därför tog jag på mig fleecehoodien. Mycket bra val måste jag nog säga att det var eftersom det nog var kallt.

Idag var en tidig morgon eftersom jag följde med Tomas till Sveps. Han har inte varit på besök där på ungefär 2 år! Så jag vaknade klockan 8 vilket är alldeles för tidigt för mig. Speciellt om jag bara sovit några timmar.
Men det var riktigt roligt på Sveps.

Efter det träffade jag söta Maria vid Forum och gick till Arnolds på en kaffe/7 UP. Sen shoppade Maria lite, tyvärr kunde jag inte göra det eftersom jag fortfarande bara har 4 euro på mitt bankkonto. Men det var jättekul att se Maria och prata med henne. Hon har nyligen fått körkort och allt! Grattis åt henne!

Sen när jag kom hem så fick jag fixa med den stora datorn som inte riktigt fungerade som den skall. Men nu gör den det.

-o-o-o-

We can call it today's outfit. It was snowing this morning so I figured it wound be cold. I was right and it was good that I took the hoody.

I was with Tomas to Sveps today. He hasn't been there in 2 years. So I woke up at 8 to go with him. It was way too early for me because I had only slept a couple of hours.
But it was still a lot of fun.

After that I met sweet Maria at Forum. We went to Arnolds for coffee/7UP. Maria did some shopping, sadly I could not because I only have 4 euros on my bankaccount. But it was really fun seeing her and talk with her. She has just gotten her drivers license and everything! Congrats to her!

Then I went home and had to do some stuff with the other computer that didn't work properly. Now it does.

English added 6:43PM

1 kommentar: