Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 4 oktober 2009

To the moon and back!

Positivt tänkande och allt sånt. Tänkte att jag skulle visa Miyavi t-skjortan som jag köpte på konserten, såklart. Bara för att den är ganska så snygg.

Image and video hosting by TinyPic
Ja, jag har två stycken för att ena köpte jag åt Anina för att hon bad mig göra det. Därför kan jag visa ryggen åt er på samma bild. Ryggens bild syns bättre på bilden här under.

Image and video hosting by TinyPic


Annars så kan jag ju berätta om en sak som gör mig mycket glad just nu. Någonting som drog ner mitt humör igår, lite åtminstone. Mina läppar torkar ut jäkla massa när det blir kallare väder och så har jag en dålig vana att bita och riva i dem, så tillslut så ser det hemska ut. Igår gjorde de fruktansvärt ont, men idag så syns det bara. Det gör inte ont längre och det är så otroligt skönt!
Image and video hosting by TinyPic
Ni ser lite hur det ser ut.

Annars så kan jag tipsa om den här sidan, bloggtrafik.nu. Den ger nog en del mer besök, vet inte om besökarna stannar, det får man vänta och se.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Då är vi iallafall 2 st som har problem med torra läppar. En sak som hjälper till en del är att väta ner läpparna med citronsaft. De håller lite bättre än läppomada. iallafall i mitt tycke

    SvaraRadera