Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

lördag 28 november 2009

Gårdagen

Jag hade verkligen inte planerat att det skulle bli en så lång kväll igår, men jag klagar inte. Dock så förstår jag inte varifrån huvudvärken jag lider av kom ifrån.

Efter Arbis Julvaka hamnade vi (jag, Stella + pojkvän, Petra och Rade) på DTM. Vi satt i nedrevåningen en stund och pratade och spelade Sanning eller konsekvens som nog tillslut blev Sanning&Sanning eftersom ingen ville göra någonting. Rade sprang iväg och vi resten tog och flyttade oss till övrevåningen.
Där satt jag och såg på ett gäng män som var döva. Det var så intressant att se teckenspråk. Där var även en kille som ville lära sig och som satt och pratade med ena i gänget. De fick använda sina mobiler för att skriva åt varandra ibland.
Men nu vet jag hur man skålar med en döv. Coolt.
Och jag vill helt klart lära mig teckenspråk. Btw.

Sen bestämde vi oss för att gå och kolla om det går nån film. Vi gick på Couples Retreat (Lomaterapiaa) och det var nu inte världens bästa film kan jag säga. Men en film som man kan titta på utan att behöva anstränga hjärnan hemskt mycket. Man kan bara titta. Så helt okej sådär mitt i natten.

Bussen jag åkte hem med var helt full! Chauffören kunde inte ens öppna dörrarna ibland. Jobbigt.
Min lillebror var söt och ringde mig för att kolla var jag var när jag satt i bussen. Söt!

Kom hem jättesent och gick och sova direkt. Men jag hade jättekul ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar