Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 16 november 2009

There is never time

Image and video hosting by TinyPic

Klockan är 9:33 på morgonen och jag är trött. Definitivt inte van vid att vakna såhär tidigt, men jag lyckades stiga upp när väckarklockan ringde, vilket gör mig stolt. Jag placerade den så att jag behövde stiga upp för att stänga av den, och då är det lättare att vakna och inte bara fortsätta sova.

Det måste definitivt göras om. Det är faktiskt ganska roligt att ha lite mer timmar i dagen. Att sova bort halva dagen är inte riktigt roligt längre. Kanske roligt det första halva året men sen blir det bara irriterade, speciellt om man skall lyckas skriva en massa ord även.

Idag har jag massor att göra. KP om en stund och sen med mamma till Itis en stund och sen på kvällen Trots Allt.

Jag vet inte hur jag skall lyckas få skrivet idag. Damn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar