Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

söndag 29 november 2009

"There is no spoon."

Död. Död. Död. Idag är jag verkligen inte på topp. Inte efter ca 2 timmars sömn och det hände mellan 10 - 12 nu på morgonen. Kom hem vid 9 tiden.

Det blev lång filmkväll igår, men kul var det. The Matrix, The Exorcism of Emily Rose, Dog Soldiers, Memoirs of a Geisha och Doom tittades under natten. Om jag måste välja en favorit och en som jag inte tyckte om av dessa så skulle nog Dog Soldiers klassas som sämst. Kanske mest för att varulvarna i filmen var dåligt gjorda när man tänker på att den är gjord 2002 (och att de typ lagt hela sin budget på en explosion...). Favoriten av det där blir nog Memoirs of a Geisha för den är så otroligt vacker helt enkelt. Jag älskar den filmen.

Det gick många timmar till att titta genom alla de där filmerna.

Men jag hade jättekul! Tack allihopa som var där och gjorde kvällen så bra! Måste definitivt göras om!

1 kommentar:

  1. Kul med filmkväll! Själv såg jag på Twilight med min kompis igårkväll(för tredje gången för mig, för första gången för henne). Gillar du Twilight?

    SvaraRadera