Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 13 november 2009

Alla mina bloggar.

Jag fick lust att skapa ny blogg idag och skrev om det på twitter. Fina vänner svarade på det och tyckte att det inte är någon idé att göra det eftersom jag redan har 14 stycken (!). (Emelie sa 5 st och Nelle sa 9 st. och ingendera hade helt rätt.) Nej, jag har inte 14 stycken bloggar, men jag förstår att man kanske kan tro det eftersom jag bytt blogg X antal gånger.

Så nu skall vi gå igenom alla mina bloggar!

Image and video hosting by TinyPic
Den här bloggen borde ni nog känna igen.

Image and video hosting by TinyPic
Bloggen jag och Hanna skriver ihop. Den hittar ni här.

Image and video hosting by TinyPic
X3M bloggen. Alla inlägg därifrån hamnar i den här bloggen. Orsaken till att jag fortfarande har den är att det är stället där jag började blogga och det är mitt hem.

Image and video hosting by TinyPic
En Författares Vardag. Där skriver jag om hur det går med mitt skrivande, nu just massa om NaNo. Och sånt trevligt.

Image and video hosting by TinyPic
Min finska blogg. Hittas här.

Image and video hosting by TinyPic
Pointblog. Inläggen härifrån hamnar även i bloggen ovanför.


Image and video hosting by TinyPic
Pepparbloggen som jag skapade för hundra år och inte använder, om jag skriver något dit så lägger jag nog även hit det.


Image and video hosting by TinyPic
Bloggarkivet. Alla inlägg från andra bloggar jag haft före den här bloggen. På en och samma plats.


Nu fick vi det överstökat. Och nu vill jag inte skapa en ny. Så allt slutade bra.


(Förhandsskrivet klockan 14:06)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar