Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

måndag 30 november 2009

Om Twilight

Hanna kommenterade i det här inlägget såhär:
Kul med filmkväll! Själv såg jag på Twilight med min kompis igårkväll(för tredje gången för mig, för första gången för henne). Gillar du Twilight?

Jag kanske nångång har gått igenom den här frågan i den här bloggen men vi tar det igen. Jag tycker att Twilight filmen är underhållande även om det inte är världens bästa film. Den skulle säkert ha kunna göras bättre. Men den är helt bra ändå. Jag tycker om den tillräckligt för att själv äga filmen och se fram emot att få se nästa film.
(Jag har t.o.m läst och köpt alla böckerna och de är även underhållande. Inte världens bästa, men helt bra ändå.)

2 kommentarer:

  1. Aha, underhållande :) Jag har läst böckerna och tycker faktiskt att de är jättebra, så första gången jag såg första filmen blev jag jättebesviken. Nu, efter tre tittar tycker jag att det är en av de bästa filmer jag sett. Själva storyn alltså, sen finns det vissa tekniska saker som hade kunnat göras bättre :) Tack för svaret föressten!

    SvaraRadera
  2. Någon sade nångång till mig att Twilight-bokserien är som en blandning mellan kioskroman och Harry Potter. Men vad vet jag, jag har aldrig varken läst böckerna eller sett filmern :)

    SvaraRadera