Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

fredag 13 november 2009

När man färgar håret svart...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jag har planerat att skriva om detta hur länge som helst men bara inte fått det gjort, så nu när jag äntligen har tid (mitt i natten) så skall jag ta mig själv i kragen.
Ni ser en rad bilder på mig här ovanför. Ni ser att jag en gång i tiden haft svart hår. Ni ser kanske att jag även gjorde ett stort fel när jag hade detta svarta hår.

Gissa vad.

Ja, jag lät det växa ut mycket och det ser ju verkligen inte speciellt snyggt ut. Jag och ett par kompisar pratade om detta och kom till samma slutsats. Om man färgar sitt hår svart och har ganska blont hår naturligt så skall man verkligen inte låta det växa ut. Man skall färga det ganska snabbt när det egna håret börjar synas.

Speciellt inte om man verkligen är jätteblond naturligt. Man ser skallig ut och det är ju inte så jätte roligt, eller hur?

Så vänner små, gör inte samma misstag som jag gjort i min ungdom.
Sköt bra om ert färgade hår.

(förhandsskrivet klockan 0:57)

1 kommentar: