Kontakt: noordinarywings@windowslive.com

onsdag 16 september 2009

Varför jag inte är Papperbloggare...

Nu vill jag berätta om en liten grej jag gått och tänkt på en stund. Nämligen Papperbloggarna. Ibland får jag en lust att bli papperbloggare bara för den orsaken att man kan fint hamna i pappertidningen och få lite reklam för sin blogg. Men sen kommer jag på varför jag inte tycker om papperbloggen i sig.
Nu tänker jag berätta åt er vad jag inte tycker om (och vad jag tycker om).

Minus:
1) Sättet Kommentarer länken ligger under länkarna Kommentera och Tipsa en vän. Den ser missplacerad ut och är inte ens designad på samma sätt som de två andra länkarna.
2) Det att det inte finns en ruta för blogg/hemsida när man kommenterar. Det skulle vara så bra att ha en sån som människor kan trycka på.

Plus:
1) Jag gillar det att man kan skriva svar på kommentarerna direkt under kommentaren.
2) Det att nästan alla finlandssvenska bloggare finns på just papperbloggen och man blir vän med många den vägen.

Om ni vill kolla in några papperbloggar så kan ni ta en titt in i Biffens blogg eller Catariinas blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar